I'm afraid you're never satisfied




dåliga bilder av dagens..

Skolan var ganska så okej idag faktiskt, gillar dock inte de nya scheman. Slutar ungefär över tre varje dag utom fredag. Nåja, ska försöka vara hur postiv som helst detta läsår.. Haha, som om det kommer gå.. Just kidding. Slutade 15:40 och var hemma ungefär halv fyra. Har hunnit kolla tpå grey's. Helt ärligt, är det  världens bästa serien?! Yes sir. Hade nu tänkt dammsuga mitt rum och göra så att tiden går lite snabbare så att jag kan äta. Hehe. Peace,peace.

Kommentarer
Postat av: Matilda Danielsson

Svar: Ja hehe :S Men det blir bra! Dock ska jag säkert byta skola, den jag går på nu är inte okej. Inte okej. Baracker för ombyggnad och allting! Åh så jäkla trist. Menmen, betygen är inget att oroa sig för :). Det är ju trots allt slutbetygen som räknas, haha!

Kram :)

2011-08-22 @ 19:34:30
URL: http://mdfoto.blogg.se/
Postat av: louise

snygg klädstil haru allt!!



tack! haha ja det låter fett soft..Menar du betyg i bara NO eller vilket då? :)

2011-08-25 @ 20:05:37
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0