it all ends here

Finner inga ord över hur bra den sista Harry Potter filmen var. Ville inte att filmen skulle ta slut någon gång. Åhh. Älskar böckerna och filmerna så himla mycket. Kommer ihåg när jag gav böckerna en chans, sommaren 2010. Började se på filmerna 2009. Jag sov nästan inget den sommaren. Haha. Läste böckerna 10 timmar i sträck.



Favoritscenen och den allra sorligste scenen av harry potter och dödsrelikerna är när Harry Potter är i stora salen och Snape frågar eleverna om de sett honom. Och så kliver han fram... mäktigt. Det här är och kommer vara den bästa filmen någonsin. Och jag ska nog inte säga att det tar slut här som alla andra säger. Det tar bara slut om vem som dör : Harry eller The dark Lord.. it all ends here. Vem är det som dör.. så tycker jag iallafall. Men böckerna och filmerna komer alltid finnas kvar!! Tycker skådespelarna var så himla GRYMMA. Och jag tackar j.k rowling som skapade det här. Wicked woman. Och somsagt, det tar aldrig slut eftersom jag och tusen till taggar Pottermore. Men det var världens bästa film. Och david heyman är ett geni. Och skådespelarna är allihop de bästa. Den som inte har sett denna film har inte riktigt vett i huvudet. Men somsagt, världens bästa film.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt har inte varit hemma så jag såg inte din kommentar :P Jag vet, Harry Potter är sjukt bra, och tänk då att jag har varit utan det i hela mitt liv. Fram tills några månader sen hade jag bara sett ettan, en gång, när jag var sex år. Sen i våras bestämde jag mi för att ge filmerna en chans så jag och min familj hade en Harry Potter vecka då vi såg på ett till fyra. under den här sommaren håller jag också på att läsa alla böckerna, ligger på sexan nu och både filmerna och böckerna är så galet bra, älskar dem!! <3

2011-08-08 @ 00:54:47
URL: http://livenlovefearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0