ten things



Jag är beronde av allt som har med Harry potter med att göra.
Jag föredrar läsk före allt "gott".
Min största dröm är att hitta botemedlet till cancer, och att bli läkare i framtiden.
Jag älskar folk som har engeliska accents.. Tycker att det är trevligt... på något sätt.
Jag bryr mig aldrig åt vad folk säger till mig, unless det är någon jag bryr mig om.
Grey's Anatomy är den bästa serien som någonsin gjorts.. entligt mig.
Jag kan inte vara i ett rum där det finns en enda fluga.
Hösten är mitt favoritårstid.
Jag tycker att det är skrattretande när folk dömmer andra pg.a klädstil os.v.
Jag får lätt dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

sv: tack! :)

2011-08-30 @ 17:21:23
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0