the cake



- created by me :D -
Jag tror att jag gjorde världens bästa och godaste tårta i måndags. Skulle göra den till Eid. Började göra allt ungefär 10 på natten och det blev ganska så bra ändå. Nåja. Har gjort om bloggen lite, fortsätter när jag får tid. Jag har nu bestämt mig att inte sitta vid datorn så himla länge. Nu har jag lovat mig själv att MAX sitta 75 minuter om dagen. [ 95 minuter om jag är sjuk eller om det är lov kanske ] För orkar inte slösa tid här, nu när det är nian så gäller det också. Har suttit här 1 h och 45 minuter.. Så ska stänga av datorn. C'U TOMMOROW.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACk fina du!!

2011-08-31 @ 22:57:14
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0