tell me what you're really here for



jag igår

Skolan rullade på som vanligt, hade 5 lektioner och slutade vid tre. Kom hem vid 4 och har sedans dess pluggat engeliska glosor och kollat på greys... glosorna kan jag nu, men övar väl lite mer senare. Försöker nu göra om bloggen lite, ser inte ett dugg bra ut. Hade förut tänkt skriva min teknik uppsats ( som jag gör tillsamans med mariam ) som är tills nästa vecka men glömde pappret i skolan. Jag gör det nog imorgon eller på helgen så jag slipper stressa och göra mer nästa vecka. Nu - röra om det lite.

Kommentarer
Postat av: Olivia

SV: jaa det är det! :D

2011-08-31 @ 20:04:51
URL: http://oliviasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0