im going out of my mind, all day and all night



3 randoms

Hittils denna dag så har jag tvättat mina kläder och för 10 minuter sen kom jag från mosken. Var där i 2 timmar. Helt awesome att jag inte plugga på min läxa men kunde den ändå. Annars så har jag inte käkat något sedans 12 idag, och då drack jag bara 2 glas oboy. Så är jättehungrig nu, käkar mackor och dricker oboy. Ehehe. Min syrra är i willys nu och handlar så jag är hemma med lillasyster, ska ner till gymmet när hon har kommit tillbaks. Det är ju stängt i helgen och såå. Nåja. Ska käka, göra mig i ordning och sedan dra ner till tvättstugan snabbt. Peace,peace.

Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Tack :)

2011-12-30 @ 18:46:51
URL: http://almasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0