tuesday the 20th



- två bilder jag tog förra vintern-

Tisdag idag och skolan var skapligt slapp. Fick kolla på en rolig film på de två sista engeliska lektionerna. Cheers. Den var rätt så bra faktiskt... annars så har jag varit nere i tvättstugan och chillat efter skolan. Har träningsvärk i benen och speciellt armarna efter igår, så bestämmde mig för att inte gymma idag. Men på jullovet - då jävlar. Har föresten laddat ner photoscape. Redigerar lite bilder nu för och se om det är bra. Sen ska jag ner till tvättstugan. Peace,peace.


Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Svar: Menar du bilderna i inläggen? Nej dom kommer inte förändras. :) Allt du har skrivit eller lagt upp är sparat, det är bara designen som förändras (bakgrund, färger, text stilar, header)

2011-12-20 @ 21:07:43
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0