20 days.



foto - av mig.

 Inlägget där det stod 25 dagar och vad jag skulle skriva om, försvann av någon konstig anledning från mina inlägg. Haha. Hittade iallafall listan, jag har skrivit om fem dagar så har 20 dagar kvar. Haha, tycker att det är jättekul så gör dag 6 senare. Fun fun.


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 6 – Detta är jag beronde utav.
Dag 7 – Favorit låten just nu.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Favoritskådespelare.
Dag 10 – En kille som jag tycker ser väldigt bra ut.
Dag 11 – Tre låtar som får mig att bli väldigt glad. 
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Tre saker som jag vill göra innan 2013.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 16 – En bild på mina/mitt syskon
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 22 – Det här älskar jag.
Dag 23 – Det här hatar jag.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0