24th april



foto och redigering-jag.

Dagarna bara springer förbi nuförtiden. Det är redan 24:e april. Kan inte fatta det, snart går JAG ut nian och börjar gymnasiet?! Låter smått sjukt. Annars då. Hade kemiprov idag och det gick inte bra och det kan jag faktiskt tänka mig med tanke på att jag inte pluggade så mycket igår. Blev sjuk mitt på pluggandet i natt men det gick senare över. Stack till skolan ändå imorse eftersom jag vägrade att skolka. Och det gick som jag anade, inte bra. Min lärare sa att det inte såg bra ut så jag tror att jag faila. Första gången jag misslyckas på ett ämne som inte är matte. Och jag som älskar NO. Nåja, ska komma överens om något och fjäska lite. Jag tror och hoppas inte att han sänker mig till G. För jag vet att jag skulle klara det tusen gånger bättre om jag pluggade. Det låter lite konstigt, men samtidigt som jag är sjukt arg och besviken på mig själv så är jag ändå inte det.. Jag tror det är för att jag imorse insåg att jag redan visste att jag skulle misslyckas. För jag hade ju knappt pluggat. Nåja. Lämnade iallafall in so-inlämingsuppgiften idag som jag tyckte blev rätt så bra.Try and fail, but dont fail to try är ett väldigt bra citat. CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0