all star




- några bilder som togs förut. Foto-jag. -

Kom hem från skolan vid halv fyra, men stack ut efter jag kom hem för att ta lite bilder. Äntligen lite fint väder igen. Annars då. Skolan var rätt så bra idag, alla lärare var hur softa som helst så gjorde nästan inget på lektionerna. Sen på eftermiddagen hade min klass Spexfoto. Hade från första början inte tänkt vara med eftersom temat sög, men bestämde mig igår för att vara med. Rätt så kul. Hade med mig min kamera så knäppte ett antal bilder. Annars åkte jag på en väldigt jobbig förkylning imorse. Är hur förkyld som helst så jag drar inte till gymmet som jag hade först tänkt att göra. Lite tråkigt eftersom jag var rätt så taggad. Nåja. Hade tänkt göra te nu. LATER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0