be nice


haha xxxx är det jag klistarde in det senare.. fint jag skriver föresten.. Haha.

blev precis klar med mitt so-arbete. Tycker det blev väldigt bra faktiskt.. for the first time. Var snälll robert. Haha. Hade först tänkt kopiera ut allt jag skrivit i datorn och sedan klistra in det i det stora pappret. Men skrev av och skrev sedan om allt istället, sen efter att jag skrivit färdigt kom jag på att jag glömt skriva en av de bästa sakerna. Och det fann nästan ingen plats. Så jag tänkte klistra in det styket.. Vad händer medans jag klipper ut det från hela pappret? Just det stycket går sönder.. Haha. Well done. Tejpade ihop det ocht tejpade det sedan i pappret. Haha, hur FULT som helst.. but who cares. Skönt att det är färdigt. Satisfed. Firar med att göra en kopp té. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0