dreams do come true - dear amazing mum


jag och mamma idag, älskar bilden.

Jag kommer ihåg att jag någon gång under sjuans tid, frågade mamma vad hennes dröm var när hon var i samma ålder som jag. (det var då jag bestämde mig för att jag ville jobba inom vården..) Hon sa att hon har haft samma dröm i hela sitt liv. Att öppna sin egna affär. Sälja grejer. Look at her today. Hon öppnade sin affär idag och hennes dröm slog in. Kollade på henne hela tiden idag och jag såg hur glad hon var. Fasen vad glad jag blir. Finner nästan inga ord. Jag tror att jag har sagt orden "stolt över dig" för många gånger de senaste månaderna, speciellt idag.Åhh. Så helt jäkla amazing. Finner nog inga ord över hur stolt jag är. Så jag ler lite som ett freak istället. Känner att jag kommer vara mycket i affären på lovet. Eheh. Finns ju inget bättre än att se 1/2 som betyder mest i mitt liv lyckas, få sin dröm slå in. Gahh, mum. Im so proud of you.. för 80:e gången. You're awesome. Cheers. Älskar dig så mycket att jag finner inga ord. Du stöttar alltid mig och nu kommer jag verkligen stötta dig mer än någonsin, nu när du öppnat din affär. Brukar alltid fråga råd om allt möjligt till mamma, och hon är den som svarar det svar jag vill att alla ska svara. Ser henne mer som en vän än en mamma. Haha. SÅ STOLT ÖVER DIG. #DreamsDoComeTrue. Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0