hey ya



diggar min lillasysters ansiktsgrej.. coolt.


Hemma nu. Eller kom för en liten stund sedan. Varje fredag från 18:00 till 20:00. Det var hur soft som helst. Hehe. Håller iallafall på att göra en kladdkaka just nu. Blev ovanligt sugen på det. Annars då. Eftersom det regnar så himla mycket så kan jag inte dra ut och ta lite nya bilder = fortfarande min gamla header. Suger lite eftersom jag vill ta lite nya självporträttsbilder. Ber till gud att det blir finare väder SNART. Men gjorde om designen lite för några dagar sen. En liten skillnad, lite nöjd. Hade tänkt fortsätta en annan dag. Nåja. Hade senare tänkt kolla på Tv och chilla med en fet kladdkaksbit. Haha, man lever bara en gång. Cheers. Nu: tillbaks till köket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0