home


Jag idag... happy happy.


Kom precis hem. Hade det hur kul som helst hos Siri med henne och Ellinor. Kul att få träffa dem igen. Och vårt maraton..? Kollade på den första filmen sen stack vi ut och åkte på Ellinors longboard som hon fick i födelsedagspresent. Vädret var hur grymt som helst idag så vi var ute ett tag sen så gick vi in och började kolla på den fjärde harry potter filmen. Haha, kollade på halva. Pratade för det mesta.. trevlig eftermiddag/kväll iallafall. Fina tjejer. Nu hade jag tänkt ta en dusch sen måste jag ta tag i mitt rum som helt ärligt, ser ut som ett bombnedslag. Knäppte några bilder också, dock tog batteriet slut.. Men hade tänkt bjuda på dem senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0