i dont need your love


jag igårkväll.

Har inte haft tillgång till internet på hela dagen, vilket hade sina för och nackdelar.. Haha. Fördelen var att det var väl skönt att göra annat, nackdelen.. att jag har varit borta från omvärlden. Haha. Gick upp tidigt imorse för att jag hade tänkt dra och träna lite, sen när jag ska låsa upp min cykel ser jag att ett av hjulen är punkterad. Vem gör sånt? Inte okej. Men sen blev dagen en aning bättre. Köpte bär och åt en sen stor frukost, sen har jag pluggat en del och kollat på MULAN. En favoritfilm sedans jag var sju. Lite för grym.  Har även chillat lite för mycket och spelat för lite mycket schack här vid datorn. Beronde. Hehe. Städade precis köket och förut kollade jag på ett grymt avsnitt av greys anatomy. Wicked. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0