it feels like we've been living in fast forward


//två randoms från förut.

Var ensam hemma nyss och lyssnade på one direction och klappade jättehögt i typ 10 minuter. Sen kommer jag på att jag glömt att tittta till pastan som mamma sa att jag skulle vakta. Haha, bokstavligt springer till köket och tar bort kastrullen från plattan. Tack gud att det inte blev bränt. Annars stack mum tillbaks till sin affär även fast hon stängde förut, haha. Det var några som skulle köpa några grejer och som kom långt bort från lkpg och hon har stängt imorgon såå hon stack dit. (Hon kan tydligen göra så, hennes affär trots allt, cheers.)Hon frågade mig först om jag kunde dra sen märkte hon att jag var förkyld så hon stack, och hon hade kommit hem 30 minuter tidigare. Åhh, får så dåligt samvete!! Nåja. Ska hjälpa henne mycket under lovet, cant wait. Nu kom lilsis hem, ska umgås lite med henne.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0