tredje april


två favoritbilder som togs i februari tror jag.. :)

Min tisdagskväll har bestått av geografipluggande och sökande efter sommarjobb. Kontakte ett företag igår som är behov av anställda, men det är ju bra att kolla runt. Letade i en timme överallt och hittade nada. Får hoppas jag får jobb på den jag sökte till då. :) Sen så har jag varit i willys och handlat med papi. Haha, kul. Annars gick plugget okej, förstod inte några frågor men jag tänkte be min syrra om hjälp sen. Hatar geografi när vi använder kartor.. Hehe. Annars kollar jag på Desperate just nu och chillar. Sen vid elva är det repris på 90201 som kom förut men som jag missa. Hade tänkt plugga lite och läsa hungerspelen från tio tills elva senare. Nu börjar desperate igen. So long


Kommentarer
Postat av: frida

hej!

har haft fullt upp med skolan så har inte hunnit med att svara på alla mina kommentarer från kanske två månder tillbaka! jag ber om ursäkt för det.

Är allt bra med dig?:)

fina bilder förresten!

2012-04-04 @ 00:16:27
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0