No sleep.


Couldn't ask for a better little sister. Så himla mycket kärlek till ungen. Haha. loveya.

Har den senaste timmen chillat - umgåtts lite med min familj och jag käkade precis en försenad middag. Pasta. Väldigt gott. Annars då. Det är reklam på The firm som jag helt klart kollar på. Det hade uppehåll i ett tag men det är nu tillbaks. Dock på måndagar och inte på söndagar som det förut var. Rekommenderar serien. Grym. Hade iallafall tänkt dynga (hatar ordet...) inatt. Plugga matte och läsa Hunger spelen. Låter faktiskt bra. Måste verkligen plugga matte eftersom att misslyckas på provet på onsdag inte är något alternativ för mig. Så om det krävs ingen sömn.. Så blir det ingen sömn. Vill vara så koncentrerad som möjligt så jag stänger av datorn. Orkar heller inte ha den på. Nåja, får se hur detta går. Nu: The firm.. C'YA 2MORROW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0