sometimes we're trapped in a circle



- sommaren 2011, Holland. Åhh, så kul det var med mamma och lillasyster.. Grym resa. -

FREDAG! Kom precis hem. Man kan säga att mitt schema på fredagar slutar halv fem eftersom jag har hemspråk efter skolan på fredagar. Det gick helt okej. Annars var skolan idag otroligt soft. Fick reda på resultatet på engeliska nationella vi gjorde igår. Själv lite chockad, vår lärare rättar så snabbt. Haha. Hann även inte skriva färdigt på so-arbetet som skulle vara inlämnat idag så ska lämna in det på tisdag. Min lärare sa att det inte påverkade mitt betyg ett dugg + så blev de flesta i klassen inte klara.. Så soft! Vill inte sänka mig i geografi så ska skriva så bra som möjligt i helgen. He-he. Senare vid sex måste jag befinna mig på jobbet. Barnvaktning väntar på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0