sundays pizza



mamma köpte en ny munsköljs-grej till mig igår. Skitbra.. rekommenderas.


Sitter i köket just nu och vaktar över pizzan som är i ugnen som jag precis gjorde med mamma. Ser jättegod ut, la precis in den andra i ugnen. Annars då. Fortfarande sjuk och jag tror att jag ger upp hoppet om att jag kommer bli frisk snart. Det får gå över när det går över helt enkelt. Kollat på ett GRYMT avsnitt av PLL och zappat mellan alla tv-kanaler har jag också gjort. Haha, inget liv nowdays. Ska efter jag käkat dra till willys och handla lite. Ska ta en omväg så det blir som en promenad. Måste ha frisk luft och så vill jag även köpa hallon och frukt. Haha. Nåja. Ska nog avrunda lite här nu. L a t e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0