the missing



Finns en serie som heter the missing och som handlar om en kvinna som jobbade för CSI men som sedan slutade när hon fick sin son michael. 18 år senare när han är större så drar han till Rom för att studera, och där blir han kidnappad. Hon vet inte om detta har med att göra med hennes man som dog i en bilkrash när Michael var liten, eftersom han hade tidigare haft hemliga möten och så. Hon gör iallafall allt för att rädda den person som betyder mest för henne: Hennes son. Sjukt bra och spännande serie som började visas på kanal5 för flera veckor sedan!

Det här har med att göra det sjukt roliga som hände igår kväll. Han som spelar Michael, Nick Eversman.. svarade på det jag skrev till honom på twitter igårnatt!! Kan inte fatta det. Jag kollade samtidigt på the missing som gick på tv, sen hände det en grej och jag skrev till honom: Gissa vad som just hände? Och han svarade!! Ahh. Dog verkligen lite. Haha. Sjukt kul! Annars då. Tycker så synd om mamma som har fått värsta host attacken. Hatar att se henne eller pappa sjuk. Haha. Städade deras rum lite snabbt nu och bytte lakan för att det ska bli fräshare. Hoppas hon mår bättre imorgon. Nu ska jag be och sedan borsta tänderna sedan väntas två gossip girl avsnitt! Bra avslut på en april. Imorgon är det redan maj (!!) och detta måste va världens längsta inlägg. Night world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0