27th




jag förut. :)

Lagade mat förut så är jättemätt nu. Wicked. Känner att jag håller på att må bättre föresten. Dock så har allergierna ännu inte gått över men förhoppningsvis gör det över natten eller så. Juste, kollade på filmen limitless igårkväll. I början så var den okej/tråkig kände jag men med tiden blev den bara bättre och bättre. Spännande hela tiden! Får 3,5/5 av moi. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kände för fem minuter sen att jag hade något i mitt öga så kliade på hela tiden så nu är mina ögon väldigt irriterade och trötta. Även jag är trött. Tror att det skulle vara en väldigt bra idé om jag gick och la mig, så jag ska nog göra det strax. C'YA.


Kommentarer
Postat av: Mariam the boss

åhhh Limitless, den är skjut bra!

2012-04-28 @ 11:22:12
URL: http://fiftyfifty.blogg.se/
Postat av: Mariam the boss

sjukt* heheheheh

2012-04-28 @ 11:22:29
URL: http://fiftyfifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0