one year ago


- våren 2011, jag tycker inte att jag har förändrats så mycket. :) Så synd att den kameran som jag bl.a tagit dessa 4 bilder med gick sönder. Jag råkade överladda dens batteri så vi köpte en ny som jag använder nu.  -


Gick upp för flera timmar sen. Någon gång vid nio tror jag. Kände mig så hängig idag och så är mina allergier igång så stannade hemma från skolan idag. Skulle ändå inte ha varit koncentrerad på lektionerna eftersom jag är så seg idag. Suger lite att jag missade NP i engeliska men jag får väl göra det någon annan dag. Hatar verkligen när mina allergier är igång. Det händer inte alls ofta. Ser inte ut som vanligt och brukar känna mig så stel i ansiktet. Får hoppas att det går över. Måste i vilket fall som helst dra ner till jobbet idag även fast jag ser ut som ett vrak. Får annars inte betalt. Nåja. Att ta hand om en liten tjej är inte direkt ansträngande om man jämför med skolan. L a t e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0