i said where you been


foto-jag.. tycker redigeringen blev rätt så cool.

Kom hem för ett tag sedan och tog precis en dusch. Var i gymmet och tränade efter skolan idag. Brukar oftast träna 2 timmar på onsdagar men var inte ett dugg fokuserad idag så tränade bara en timmes styrka. Sen på vägen hem gick jag förbi mammas affär. Chillade där ett tag och hjälpte henne. Hehe. Skolan var okej. Blev inte klar med geografi-häftet tills idag. Första gången i mitt liv jag inte lämnar något i tid. Ställer så höga krav på mig så blev allmänt arg och besviken. Även fast min so-lärare inte brydde sig så mycket. Det och ett antal personer som har noll respekt för någon gjorde så att jag bröt ihop. Hatar att göra det, oacceptabelt. Vill aldrig att någon ska se mig svag. Men sen kom jag på att jag har rätt så grymma vänner, världens bästa föräldrar och att man aldrig i sitt liv kommer lyckas om man aldrig misslyckas. Blev genast glad igen. Cheers. LATER

Kommentarer
Postat av: Andrea

Finaste Fardus. Om man alltid är på topp måste man ju bryta ihop någon gång för att livet inte ska bli långtråkigt!!

Du är stark, lika stark som Hagrid!!!!!!

2012-04-04 @ 19:05:26
URL: http://Andrealouise.devote.se
Postat av: mariambaker

You've been strong enough Fardus. Att du bröt ihop only means that you've held on for too long. Jag tror på dig och dina drömmar, även om jag inte alltid säger det och jag uppskattar dig väldigt mycket Fardus - glöm aldrig det!

Jag vet inte vad som hände men jag svär, säg bara till och Mariam the boss kommer att slå ut deras äckliga tänder!! :D

2012-04-04 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0