valborg





- bilder från förut -


Sjukt kul att åka skateboard igen. Vet hur man åker, men jag kan ännu inte åka jättebra men jag lär mig snart. Lärde min lillasyster som fick en i vintras. Haha, hon är precis som jag, inte ett dugg rädd över att ramla så hon lär sig snabbt. Vad vi ska åka i sommar! Annars då. Det är valborg idag och jag fattar inte vad det är som är så märkvärdigt med denna dag. Man välkomnar våren. De flesta i min ålder gör det genom att dricka sig fulla vilket leder till ibland olyckor och stora misstag. Jag förstår inte varför..? Varför är det inte så med andra onödiga dagar? Nåja. Angår faktiskt inte mig.. :) Haha. Själv ska jag kolla på de avsnitt jag missat av gossip girl och chilla ikväll. Har ett avsnitt som redan laddats åt mig. Internet går så sjukt snabbt nu. Cheers! Haha, så sjukt glad. Berättar om den jätteroliga saken som hände mig igårkväll senare... Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0