11 augusti

förra lördagen.. :)
 
5 dagar sist jag uppdaterade på min kära (haha) blogg. Lämnade in lånedatorn för några dagar sedan, så har inte haft någon dator. Och vår laptop som har varit borta i stort sätt hela sommaren håller på att fixas just nu. Haha, sjukt. Men dem sa att det skulle bli färdigt nästa vecka. ÅHH lycka. Annars då. Vad har jag gjort när jag inte suttit här. Umgåtts mycket med min fina bror mubarik, kollat på OS, chillat, fotat, varit i ljungsbro, blivit kidnappad av Farah och Mobbe, fått matkoma efter varje gång jag brytit fastan för att jag ätit så mycket = inte orkat springa till mosken 1,5 senare när jag är försenad som alltid, skrattat, kollat på gamla bilder med familjen, sagt YOLO och ätit onyttigt (litee ångest va), kollat på film, blivit bjuden på poolparty och träffat väldigt saknade, fina människor och så vidare. Haha, kidnappningen. Sjukt. Vi alla skulle dra till mosken som vanligt sent på kvällen. Sen så säger Farah att vi ska ta bilen så att vi inte blir sena. Haha. Istället kör de mig till stan, parkerar bilen sen går dem runt stan. haha. Var pissed of för att missa taraweeh men efter någon timme gick det över. Haha. Annars då. Min syrra kom hit till oss från örebro igår. Så använder hennes dator nu. Kommer förhoppningsvis blogga som vanligt tills jag får min älskade Acer tillbaks. haha. Cheers. Snart mat! C'YA SOON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0