120818

 
ph1- en jätteglad tjej förra helgen. ph2- pannkaka med glass och kola sås som åt för ett tag sedan. Haha, något jag lärde mig i örebro. Onyttigt men gottt. 
 
Stack ner till mosken lite innan elva förut och kom hem vid halv ett. Jag och syster bestämde oss efter kvällens taraweeh att cykla runt i vårt område. Cyklade på bilvägarna, chillade och snackade. Typisk sommarkväll (eller natt då.) Haha. Annars då. Det går inte att ladda upp bilder, eller går och går... Det går så himla segt att jag tappar mitt tålamod så att bilden inte ens hinner laddas upp. Haha. Tror verkligen nätverket är screwed. Har haft denna i 1,5 år. Vet inte om det beror på datorn. Sitter på min syrras för tillfället och hon har ju typ haft den i vad... Fem år perhaps. Haha. Har inte haft någon fungerade datorn sedans sommaren startade! Morsan ringde de som skulle fixa vår laptop idag. Vår skärm blev ju förstörd, och dem var tvungna att beställa en ny, som ännu inte har kommit. Får verkligen hoppas att de gör det innan typ måndag. Hehe. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0