16th august

Sommarens bästa film som jag såg för ett tag sen. Vill verkligen se den igen! Eller the amazing spiderman som verkar vara amazing.
 
Gör mig bara väldigt ledsen över att vi ännu inte fått vår laptop fixat. Och de senaste dagarna då jag inte har bloggat så har min syster, som har med sig sin normala laptop... varit upptagen med att använda den hela tiden. Så har knappt suttit vid någon normal. Hoppas vår laptop är fixad imorgon! Annars då. Har inte gjort så mycket. Det vanliga.. Fotat, ätit mig full vid solnedgång, chillat och så vidare. Fick föresten igår ett brev från min gymnasiumskola! Kan inte fatta att jag börjar på måndag. Känner ingen som kommer börja ettan, helt ny skola och nya okända ansikten. Sjukt! Men är faktiskt väldigt taggad på att börja. Träffa kompisar (förhoppningsvis) varje dag och bara gå tillbaks till vanliga rutiner. Ska senare ner till mosken som vanligt. Later later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0