eid mubarak

tidigare i veckan..
 
Okej, så nu bestämmer internet sig för att gå jättesnabbt vilket gör så att jag kan ladda upp bilder på min blogg. Haha, konstiga grejer. För igårkväll bestämde jag mig för att ta en "paus" från datorn tills jag får tillbaks min laptop, vilket blir någon gång nästa vecka. Sen nu, går jag in på min syrras dator snabbt bara för att skriva till 2 kompisar som jag ska träffa imorgon. Och internet går som vanligt! Haha. Aja, min syrra drar ju till ö-bro imorrn så kommer inte ha någon dator alls tills vi får vår egna. Nåja.. Babbel babbel.. Ramadan är officelt över och idag är det Eid. Så.. Eid Mubarak! Gick upp tidigt som vanligt, klädde på min nya kläder och stack sen till mosken med familjen och bad morgonsbönen som varje år. Amazing! Sen har kusiner/bekanta/vänner varit här. Åt goda saker och bara chillade. :) Hade tänkt dra ut och käka middag idag, men mår inte bra så har de senaste timmarna bara varit hemma och chillat medans familjen varit på olika håll. Hade storstädning hemma igår (bara för att skolan börjar och för att det är Eid...) Och jag använde alla dessa rengörningsflaskor vilket gjorde min hud smått irriterad.. Hoppas det går över  Nåja. Sommarens sista dag. I CANT BELIEVE IT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0