fjärde augusti

 
Glad tjej right now
 
Efter några timmars tvättade av mina kläder och storstädning så tog jag mig en lång dusch, klädde sedan på mig och stack sedan till Siri vid fem. Blev inbjuden till en födelsedagsfest som jag trodde var nästa vecka, men som tydligen var idag. Blev jättechokad först och det slutade med att både jag och inte Siri stack vilket är jättesynd. Men förhoppningsvis träffar vi födelsedagsbarnet (haha) nästa vecka och hittar på något kul. :) Spenderade iallafall min kväll med Siri. Tog henne till my place först. Chillade lite sen tog vi några promenader runt och snackade. Saknat henne!  Annars då. Mat right now (Äter mig full.) och en glad Fardus. Kan inte fatta att det är Augusti föresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0