high school starts tomorrow

jag för sju dagar sen. Helt seriöst.. äger jag kameran?! Lycka.
 
Det börjar sjunka in nu att jag ska upp vid sju imorgon för att förbereda mig inför skolan. Inte om en månad, inte om veckor utan IMORGON. Gymnasium. "High school." Sjukt sjukt sjukt! Ska ta och städa lite i mitt rum, byta lakan, stryka lite kläder och sedan lägga mig nu Min sommar har varit rätt så bra faktiskt. Den får typ 8/10. Mitt år hittils har varit så himla GRYM. Aja. Imorrn efter skolan ska jag ta en fika med Ellinor och Siri. Vi bestämde i början av året att vi skulle göra det och prata om hur det gått för oss. Haha, fina kompisar. Ska även dra till gymmet imorgon kväll efter en måndas uppehåll! Sjukt. Har bestämt mig för att köra varenda dag hela veckan. Anyways. Ska till mitt rum nu va. Hehe. Eid Mubarak till alla muslimer! Haft mitt livs bästa ramdan och en bra Eid. Känns så himla kul att blogga föresten. Har ju knappt gjort det ordentligt hela sommaren, men kommer blogga som vanligt när jag får tillbaks min laptop vilket är SNART. Och tills dess: Ingen dator och en datapaus. Kommer bjuda på många bilder när jag får min fina laptop tillbaks. (OM DET FUNKAR, haha. Hoppas verkligen...) C'YA WHENEVER I SEE YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0