all you gotta do is read the signs

 Foto-jag. Från örebro..
 
Lyckades gå upp vid två idag. Det måste nog vara rekord. Haha. Är det ens okej att gå upp vid den tiden. Gick och la mig vid fyra dock. Efter att vi alla kom hem från mosken vid ett tiden inatt (som var lika grymt som vanligt..) så bestämde vi oss att kolla på My name is khan. Kollade typ 40 minuter av den sen blev jag fööör trött. Så jag tror nog jag ska kolla på fortsättningen idag eller något. För den verkade vara jättebra. Nu hade jag bara tänkt kolla på Pretty little liars (börjat om! Är på säsong ett) och chilla. Vill även ikväll baka något! Typ en tårta eller nått. Haha. Mamma gjorde något igår som såg jättegott och amazing ut, men kunde inte äta det eftersom det var ägg i. Så idag är jag lite sugen på att göra något äggfritt. Haha. Later later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0