olympics

Ph från poolpartyt för några dagar sedan...
 
Puhh, vad jag har ätit. Är dock inte proppmätt vilket jag oftast brukar vara vid det här laget. Haha, men det kommer. Ska iallafall senare dra till mosken som vanligt. :) Igårkväll var det proppfullt så bad bara några böner sen stack jag hemåt. Nåväl. Bilduppladdningen på bloggen alltså. Hade tänkt ladda upp bilder men det går inte! Gahh. Förstår inte problemet. Är det nätverket, för det fungerade i örebro! Nåja. Kollade även på OS förut. Mo Farah - hur grym som helst! Mubarak lämnade föresten oss imorse. Åhh så sorligt. Gick upp vid sex bara för att säga hejdå, hans buss skulle gå 7 men när jag väl gick upp hade han redan gått hemifrån. Så fick säga hejdå från fönstret. Har haft så himla kul med honom! Förhoppningsvis är han tillbaks någon gång under december. Kollade även färdigt på my name is khan som jag tyckte var helt okej/bra. En sådan film som blir bättre efter en stund. Men gillade den! Halvkollar på damernas basketmatch för tillfället och så försöker jag ladda upp bilder. Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0