15 bekännelser


nervös tjej innan tandläkaren igår. hoho

jag tycker Ellen Pompeo och Emma Watson är världens bästa skådespelerskor.
blå, gul, lilla och grön är mina favoritfärger.
jag gråter väldigt sällan. blir oftast arg. haha
brukar alltid oroa mig för att något har hänt mina föräldrar.
förra veckan när jag gjorde gymnasievalet så valade jag den naturvetenskapliga linjen på alla mina tre val.
jag lyssnar oftast inte på tjejer som sjunger, oftast bra kina grannis i såna fall.
One direction, Hot chelle Rae, The fray, The script och the Majority Says är dem jag lyssnar mest på. Lyssnar nästan alltid på band.
jag kan inte lyssna på depp-musik. Haha, det måste ha lite "sväng" i sig. hahah
jag tycker inte att jag har lyckats med något i mitt liv än.
har nästan aldrig på mig tröjor. koftor och skjortor är det jag har på mig mest.
mina klasskamrater säger att jag brukar prata med mig själv... nej va
jag brukar alltid säga till mig själv "du har gjort ditt bästa" typ på prov. sen när jag får reda på reslutatet brukar jag alltid säga " nej, det har du inte"
jag brukar alltid utmana mig själv. på allt allt allt. haha
jag säger cheers nästan hela tiden. cheers mate!
läser jättemånga citat nästan varje dag. love love love them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0