beautiful freaks



jag tidigare i veckan. happy happy happy


Sportlovet är över. Imorgon börjar skolan igen. Njaa, vet inte riktigt vad jag ska tycka. Är inte sådär negativt inställd på att det ska börja igen. Ska göra mitt bästa, ALL IN dessa 6 (det är väl 6) veckorna tills det blir påsklov. Och så har vi ju även några studiedagar såå det behöver inte vara så negativ. Gick iallafall upp lite innan tolv och jag hade nu tänkt STORSTÄDA mitt rum. Brukar alltid göra det typ 2 gånger i månaden. Helt amazing väder är det också. Cheers! Tappade bort min plånbok någon gång i onsdags också. Vet inte hur, när och vart den kan vara. Åhh. Haha, hade även tänkt leta som en galning idag. Är rätt så säker på att den är hemma. Jag märkte att den var borta i torsdags, och jag hade den med mig den till gymmet på onsdags kvällen. Jag hade med mig den hem också. Är rätt så säker. Hoppas jag hittar den. L-l-l-l-l-l-later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0