dear mum


finaste mamma och lillasyster sommaren 2011.


Hade somsagt Nationella prov i svenska imorse, läsförståelse. Det gick bra. Inte dåligt och inte megabra. Hehe. Efter skolan promenerade jag ner till gymmet och tränade i 90 minuter. Awesome! Sen så ringde jag mamma och sa att hon skulle ringa pappa så att han skulle hämta mig. (har inte hans nummer än) Hade nästan inget batteri, men jag trodde att han var påväg.. Väntade i mer än en halvtimme och han kom inte. Haha. Så jag bestämde mig för att powerwalka hem. Sen ringer mamma igen, när jag är halvvägs hem och säger att hon sitter på en buss påväg till gymmet och har en busskort till mig. Och hon säger att jag ska vänta på nästa buss, den hon sitter i, men det är för kallt så jag säger till henne att jag forsätter gå. Haha. Tycker synd om henne! - men världens bästa mum eller vad? Kom hem lite över sju och jag har hunnit ta en dusch och prata med mamma lite. Nu ska jag käka mat. Väldigt hungrig! Peace,peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0