he would never leave you broken




foto-jag

Kom hem från tandläkaren för en liten stund sen. Trodde först att dem skulle laga någon tand så jag var jätte nervös. Men så var det inte. Fick vara med tandläkaren jag hade igår. Hon snackade om vad som kan hända om man inte borstar noga osv. Haha. Måste köpa flour och tandtråd. Dock så ska dem laga en tand 26:e mars. Åh. Jättenervös. Nåja. Tog en lång promenad innan jag stack dit och så tog jag lite bilder. Det är jättefint väder idag! Första gången solglasögonen åkte på. Hur grymt? Sitter iallafall här nu och redigerar bilder och bara tar det lugnt. Ska snart börja göra lunch. Det blir pizza. Najs. Mamma gjorde degen innan hon stack till jobbet förut så det är väl bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: neli

tack söta du =)

2012-02-23 @ 15:34:32
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0