i hear the beat of my heart getting louder





foto-jag.. togs igår :]

Kom hem från gymmet klockan fyra. Haha, solen försvann så fort jag kom så det var ingen idé att ta på mig solglasögonen. Men det blir nog av snart. Hoho. Provade iallafall på och cykla en timme idag istället för crosstainern. Helt okej :) Avslutade sen med kondition/styrka. Känslan efter man har tränat är awesome. Kollade på 90210 och sen lite greys. Skaffade en ny twitter igår eftersom jag blev trött på den gamla så har fixat den lite och följt några. (_fardusabdi) Nu hade jag tänkt.. inte göra något. Bara chilla, ta det lugnt och så.. Åhh, vad jag älskar lov!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Visst gör den! Tacktacktack så mycket, uppskattas till 100%! :)

2012-02-20 @ 19:55:10
URL: http://fridakjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0