its gotta be a good life


haha, har varit hyper hela dagen

Körde all in på gymmet. En timme på crosstainern och avslutade med 30-minuters styrka. Grymt! När jag sedan var på väg hem (cyklade ju) så halkade jag. Vad händer? Cykeln hänger med, så den kommer på mig. Haha, vad jag svärde. Sen så såg jag att en gammal gubbe halkade med. Åhh, tyckte så synd om honom. Som tur var hjälpte två killar honom. Snällt. Iallafall, tog precis en dusch och jag ska nu lägga ett ansiktsmask på mitt ansikte och göra en kopp grönt te. Om någr minuter börjar THE FIRM som jag absolut inte kommer missa. SO LONG

Kommentarer
Postat av: tess

sv; tack så mkt :D



vilken fin blogg du har!

allt bra idag? :)

2012-02-20 @ 12:28:25
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0