missed my ride home, lost my iphone



- glad tjej förra veckan. Och det är jag fortfarande, happy happy -

Jag har haft en väldigt bra skoldag, slappa lektioner och allt gick bara bra. Dock lite nervös inför nationella i fysik, verkar supersvårt. Ska iallafall plugga i helgen! Det var föresten jättefint väder imorse så slängde på mig min långklänning, hur härligt? Aaahh, älskar vädret. Efter skolan stack jag ner till gymmet och tränade i 1,5 timme. Körde lite allt möjligt. Har inte sprungit på språngbandet sedans slutet av december typ. Åt så mycket onyttigt så jag tänkte att min kondition sög och att jag inte skulle orka något. Så har undvikit den ett tag. Haha, men idag sprang jag i tio minuter utan att stanna. Awesome! Nåja. Kom hem vid sex och har hunnit ta en dusch, stekt lite falafel och nu gör jag makaroner. Har inte käkat sedans lunch så är litee hungrig. Haha. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0