örebro last night - bildbomb






































Foto och redigering - jag. Alla bilder är tagna utav mig förutom dem jag är med på. (måste påpeka hur lång jag är på sista bilden) haha

Hade en helt AMAZING dag i örebro igår. Pappa skjutsade mig och sis till mjölby och vi tog tåget därifrån till örebro. Mötte sen upp sis och hennes kompis. Gick runt i affärer, skrattade och hade det awesome. Fick även rätt så mycket pengar av henne (TACK SÅ MYCKET) Happy. Får alltid pengar av henne. Men hon har ju ett bra jobb och tjänar grymt bra trots allt. Hon ska dock sluta snart eftersom hon har fått jobb i migrationsverket (hur stolt?!) som hon kommer börja med i mars. Hon pluggar till jurist och jobbar alltså. Åhh, vad hon har lyckats bra i livet.

Hittade dock inget fint i affärerna så köpte inget. Vi stack sen till saigon, en asiatisk resturang. Var lite rädd över att jag skulle få ont i magen över all friterat kyckling osv så åt bara glass med en friterat banan. Gottgott. Snackade, åt och hade det kul. Haha, hennes kompis är klockren. Sen skulle hennes kompis dra och vi stack till mc. Haha. Efter det så gick vi runt, chillade och vid åtta tog jag och retarden tåget hem. Hur grym dag som helst. Absolutely amazing. Tack för allt fadumo, riktigt stolt över hur långt du har kommit i livet. Cheers for last friday night!

Kommentarer
Postat av: Matilda Danielsson

Svar: Tack så mycket du! :)

2012-02-26 @ 11:00:39
URL: http://mdfoto.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: tack snygging !! : ) riktigt fina bilder där på slottet !

2012-02-29 @ 13:30:08
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0