same mistakes



Lyckades dra till skolan igår halvt-död och förkyld. Resulterade i attt jag fick en jobbig feber och mer ont i halsen efter lunch. Konstigt med tanke på att vi hade idrott, och jag var med och var aktiv osv, men då mår jag jättebra. Och efter vi slutade kom förkylningen tillbaks. Stack senare ner till bibblan och pluggade so i 4 timmar. Sen promenerade jag ner till gymmet och tränade i en timme. Haha, har adrig kommit hem så sent.

Nu börjar jag om en timme men jag vet inte om jag ska dra till skolan. Känner att jag blir varmare och varmare och att min röst inte låter.. inte som min riktiga röst. Får se hur det blir.. LATER

Kommentarer
Postat av: IDA

sv; oj vad snäll du är! tack så himla mycket sötis!

2012-02-16 @ 18:03:41
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0