so much love



jag och lillasyster innan vi stack till busfabriken. taggade, haha.

Pappa hämtade mig och lilsis från busfabriken klockan 6. Tror vi kom dit vid tre. Hade hur som helst väldigt väldigt kul. Fått uppmärksamhet från alla bara för att min lillasyster skrek såå himla högt när vi åkte de branta rutschkanorna, hoppat på studsmattor, försökt göra volter (HAHA), kört air hockey, gått upp på alla leksaksbyggnader, hälsat på busfabrikens elefant, skrattat lite för mycket, druckit lite för mycket läsk, kört innebandy, lekt superman och batman osv. Haha, hade så sjukt kul. Har och ska spendera så mycket tid som möjligt med henne. Finns nog inga ord över hur mycket hon betyder för mig. KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0