so we say how are things today



- två bilder jag knäppte nyss, gillar min ring. Tycker ph2 redigering blev rätt så cool -

Gick upp halv tio (!!) eftersom min lillasyster ville att jag skulle vara med henne. Mamma och pappa stack till mjölby för att köpa några grejer tydligen. Snackade iallafall med mami nyss och dem är påväg hem. Har annars inte gjort något annat än att ha försökt fixa min twitter jag gjorde igår. Den beter sig så himla konstig och med det tålamod jag har så skaffade jag mig en ny. Haha. (fardusabdi_) Kan verkligen inte leva utan twitter. Mycket bättre än facebook. Sen har två gubbar varit här och fixat en grej i köket som var paj. Hehe. Annars då. Fint väder, snön är nästan borta och jag har världens träningsvärk i armarna och benen. Cheers!


Kommentarer
Postat av: Linda

fin :)

2012-02-22 @ 16:41:03
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0