sportlov


trött tjej i bibblan igår

Jag har äntligen sporlov, kan det sitta bättre? Hade andra världskrigs-provet på sista lektion - jag kan aldrig säga hur det går för mig på prov.. så brukar säga att det gick okej. Det gick okej! Stack sen till berzan för att ha hemspråk. Så sjukt rolig lektion. Slutade halv fem och mötte upp Siri och Ellinor vid fem. Hade bestämt med dem att ta en fika för att fira att vi har sportlov. Haha, satt i Espresso House i ungefär 1,5 timme. Har nog aldrig skrattat så mycket. Fina tjejer! Sen lite innan sju var Siri tvungen att dra till sin konfa och jag och Ellinor tog bussen hem. Haha. Hon höll på och missa sin så vi kuta igenom hela stan. Hon hann.. tror jag. Kom hem för en 20 minuter sen och hade tänkt chilla resten av min kväll. DET ÄR SPORTLOV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0