the firm




foto-jag. togs igår
.
Spenderade ungefär 80 minuter i gymmet - så grymt! Fick skjuts av pappa fram och tillbaks eftersom han insisterade. Har hunnit ta en dusch och chillat sedans jag kom hem! Kollar på the firm just nu, en ny serie som börjat på tv3! Väldigt bra. Har även ansiktsmask på mig, jordgubbssmak. Haha. Har iallafall haft en väldigt bra helg och jag taggar en bra skolvecka! Efter the firm ska jag nog kolla på PB och chilla, inte helt fel att jag börjar 9:45 imorrn! Ska stänga av datorn nu. TAKE-CARE.


Kommentarer
Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Härligt, samma här :)

Vad gör du då?

2012-02-06 @ 10:17:31
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: HANNA

TACK gullis! Alltså, om du pluggar och allt så är det inte SÅ jobbigt, men man jobbar i ganska högt tempo och det är väl det som är jobbigast. Men du klarar det absolut, och det är en bra grej att ha med sig i framtiden! vilken skola funderar du på? kram!

2012-02-06 @ 17:56:26
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0