TVD


- pics från weheartit, collage by me -


Igår kväll medans jag lagade pizzan, så hade jag datorn på så att ett par avsnitt av TVD kunde laddas åt mig. Kollade på de 2 första avsnitten från säsong ett. Jag har inte sett alla avsnitt, bara delar av det typ. Sen hade jag tänkt kolla på ett avsnitt på tredje säsongen som laddats åt mig eftersom TV6 har tagit uppehåll till Mars (?!!!) men det var inte så bra HD. De två avsnitt jag kollade på från säsong ett hade jättebra HD! Det var en annan sida alltså, som jag hittade! Haha. Låter kanske som en nörd eller nått men det är jättebra! SJUKT grym serie!

Kommentarer
Postat av: Daniella - Drömmen om att bli designer

Har du haft en bra helg? :)

2012-02-05 @ 18:06:46
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0