It's hard to survive when they make us die inside us


en ph jag tog förut

Har hittils haft en rätt så bra lördag. Det ska bli sååå skönt med sportlov. Nåväl. Tog en lång sovmorgon och sedan vid två begav jag mig mot mosken. Skolan har dödat mig så har inte ansträngt mig så mycket de senaste gångerna. Kom hem vid fyra och kollade förut på en dokumentär som gick på Tv. Det handlade om hur tonåringar går bakom ryggen på varann och hur det sedan deras problem påverkar skolan osv. Underhållande, även fast jag blev jättearg på dem falska tjejerna. Försökte även fota lite men ljuset suger ju. Vår nu tack. Hade tänkt sortera mina bild-mappar och bara chilla nu. l-a-t-e-r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0