we're dancing on the edge of the hollywood sign


suddig bild från söndags

Onsdag idag och det känns som om dagarna bara flyger förbi. Ta det lite lugnt va. Haha. Har annars inte gjort något speciellt. Tråkigaste vädret föresten. Mami flätade mitt hår förut föresten. Så himla skönt och fräscht (?) på något sätt. Haha. Behöver inte tänka på mitt hår i några dagar nu. Tror faktiskt jag ska börja be mamma fläta mitt hår istället för att fixa det hela tiden. Eftersom, jag duschar kanske 4-5 gånger i veckan och då måste jag alltid fixa mitt hår. Det tar rätt så mycket tid. Var även hos tandläkaren förut, haha. Har tydligen inte varit där i 2 år. Har ett hål i en tand och så har jag många tänder där det håller på och bli hål. Alltså, va? Blev rätt så chockad och lite förbannad eftersom kvinnan var så himla dryg. Ska dra dit imorrn med. Haha, åhh nej. Såg annars precis färdigt 90210 och nu tar jag bara det lugnt. l-a-t-e-r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0