anything we have known is gone



Insåg igår att jag sitter för länge vid datorn, kanske 2 timmar om dagen. Känns inte bra på något sätt. Brukar oftast sitta här vid bloggen och blogga eftersom jag tycker att det är kul, eller så brukar jag sitta vid twitter eller läsa bloggar eller så redigerar jag bilder. Det enda jag gör när jag sitter här. Visst om det är ett prov t.ex nästa vecka så skiter jag väl i datorn och pluggar istället på det. Men när jag inte har något för mig i skolan eller så sitter jag här. Känns helt okej men samtidigt inte bra. Så därför så kanske det kommer upp 4 inlägg om dagen nu när det är lov. Jag har inget plugg och eftersom jag bara vill koppla innan skolan börjar igen så sitter jag här, tränar eller fotar. Så, det är väl inte fel? Haha.

Jag menar, det är väl bättre än att festa och sånt som dem flesta i min ålder gör? När jag har skola kanske jag sitter här ett tag och bara redigerar bilder eftersom jag inte har något plugg. Ska iallafall försöka att inte sitta så länge när det är skola och jag inte har något plugg. Visst, jag kanske inte har något för mig. Men det är ju inte kul att bara sitta här. (Okej, det är jättekul att redigera bilder kommer jag säga till mig själv senare sen kommer jag sitta här) Men let's try. Ska försöka att inte sitta här så länge när det är skola och så, men nu när det är lov är det helt okej. Eller? Haha. We'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0